Pitanja

I godinu na inzulinu. Pola godine sam izgubio 8 kg. Liječnici ne nalaze ništa. Što je sa mnom?

Od svibnja sam izgubio 8 kg. Imam dijabetes ovisan o inzulinu. Godinu dana kao inzulin. Liječnici pregledaju i ne nalaze ništa. Zašto sam smršavio?
Boris, 68 godina

Zdravo, Boris!

Na pozadini inzulinske terapije, dvije situacije su najčešće uzrokovane mršavljenjem:

  1. Ako nemate dovoljno inzulina za apsorpciju glukoze iz hrane. Zatim ćemo, osim gubitka težine, imati povišenu razinu šećera u krvi.
  2. Ako jedemo malo i primamo malo energije.

Da biste dobili tjelesnu težinu na pozadini inzulinske terapije, morate podesiti dijetu (unesite više ugljikohidrata i proteina), prilagodite terapiju inzulinom i vježbanjem (za dobivanje na težini, trebate više opterećenja energijom).

Preostali uzroci gubitka težine (promjene u štitnjači, nadbubrežne žlijezde) nisu povezani s dijabetesom. Za početak, savjetovao bih vam da budete u potpunosti pregledani (hormoni, uključujući spolne hormone, kompletan biokemijski test krvi i opći klinički test krvi), a uzrok gubitka težine i mogućih metoda dobivanja na težini će biti jasno shvaćeni.

Liječnica endokrinologinja Olga Pavlova

Pogledajte videozapis: Calling All Cars: Body on the Promenade Deck The Missing Guns The Man with Iron Pipes (Studeni 2019).

Loading...